Powiat Radomszczański
Szukaj:
 Poniedziałek, 19 maja 2014 roku

RADA   POWIATU

Radomszczańskiego

 

UCHWAŁA NR III / 39 / 2002

RADY POWIATU RADOMSZCZAŃSKIEGO

z dnia 30 grudnia 2002 r.

 

w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Radomsku.

 

Na podstawie art. 35 ust. l ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) Rada Powiatu Radomszczańskiego uchwala, co następuje :

 

 

§1

 

W Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Radomsku, stanowiącym załącznik do uchwały nr II/44/1998 r. Rady Powiatu Radomszczańskiego z dnia 21 grudnia 1998 r. zmienionego uchwałami Rady Powiatu Radomszczańskiego : nr V/26/99 z dnia 25 marca 1999 r., nr VI/29/99 z dnia 26 kwietnia 1999 roku, nr XIV/98/2000 z dnia 29 lutego 2000 r., nr XXVI/170/2001 z dnia 19 lutego 2001 r. i nr XL /315/ 2002 z dnia 09 lipca 2002 r. - wprowadza się następujące zmiany:

 

l) § 12 otrzymuje brzmienie :

“§12

l. W skład Starostwa wchodzą następujące komórki organizacyjne:

1. Wydział Organizacji i Nadzoru

2. Wydział Architektury i Budownictwa

3. Wydział Zarządzania Drogami

4. Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

5. Wydział Komunikacji

6. Wydział Finansowy

7. Wydział Geodezji

8. Wydział Edukacji, Kultury, Kultury Fizycznej i Turystyki

9. Referat Zdrowia

10. Biuro Promocji i Rozwoju Powiatu

11. Biuro Rady Powiatu

12. Zespół ds. inwestycji

13.Zespół ds. kontroli i obsługi prawnej14. Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego

2. Wydział Geodezji podlega Geodecie Powiatowemu będącemu jednocześnie Naczelnikiem     Wydziału.

3. Skarbnik Powiatu sprawuje jednocześnie funkcję Naczelnika Wydziału Finansowego.

4. Schemat struktury organizacyjnej Starostwa stanowi załącznik Nr l do niniejszego     regulaminu."

 

 

 

 

 

2) § 13 otrzymuje brzmienie :

»§ 13

W skład poszczególnych komórek organizacyjnych wchodzą następujące zespoły i stanowiska pracy :

1. Wydział Organizacji i Nadzoru: (ON)

1) zespół d/s kadrowych, socjalnych i szkolenia (ON.I)

2) zespół d/s organizacji, planowania i kontroli (ON.II)

3) zespół d/s kancelarii i obsługi administracyjnej Zarządu (ON.III)

4) zespół d/s obywatelskich (ON.IV)

5) Biuro Rzeczy Znalezionych (ON. V)

6) Informatyk (ON. VI)

7) Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych (ON. VII)

8) Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ON. VIII)

9) Zespół ds. obsługi administracyjno-gospodarczej (ON.IX)

2. Wydział Architektury i Budownictwa: (WB)

  1) zespół d/s architektury i budownictwa (WB.I)

2) stanowisko d/s planowania przestrzennego (WB.II)

3. Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa (WO)

  1) zespół d/s gospodarki wodnej (WO.I)

  2) zespół d/s ochrony gruntów i geologii (WO.II)

  3) zespół d/s gospodarki leśnej, łowieckiej i ochrony przyrody (WO.III)

  4) zespól d/s ochrony powietrza i gospodarki odpadami (WO.IV)

4. Wydział Komunikacji (WK)

       1) zespół ds. rejestracji pojazdów (WK.I)

       2) zespół d/s uprawnień do kierowania pojazdami (WK.II)

       3) stanowisko pracy d/s nadzoru nad ośrodkami szkolenia kierowców i stacjami kontroli pojazdów (WK.III)

5. Wydział Finansowy (SF)

  1) zespół d/s planowania i rozliczeń (SF.I)

  2) zespół d/s księgowości (SF.II)

  3) zespół d/s płac (SF.III)

  4) kasa (SF.IV)

6. Wydział Geodezji (GN)

  1) zespół d/s gospodarki nieruchomościami (GN.I)

  2) zespół d/s geodezji, taksacji i katastru (GN.II)

  3) ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej (GN.III)

  4) zespół uzgadniania dokumentacji projektowej (GN.IV)

  5) zespół ds. gospodarki mieniem powiatowym (GN.V)

 

3) § 14 otrzymuje brzmienie :

“§ 14

W Starostwie tworzy się następujące stanowiska kierownicze :

1) Geodeta Powiatowy

2) Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru

3) Naczelnik Wydziału Architektury i Budownictwa

4) Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami

5) Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

6) Naczelnik Wydziału Komunikacji

7) Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Kultury Fizycznej i Turystyki

8) Z-ca Naczelnika Wydziału Finansowego

9) Z-ca Naczelnika Wydziału Geodezji

10) Kierownik Referatu Zdrowia

11) Kierownik Biura Promocji i Rozwoju Powiatu"

 

4) w § 16 pkt. 2 otrzymuje brzmienie :

“2. Wykaz zadań realizowanych przez poszczególne komórki organizacyjne Starostwa ustala Starosta w drodze zarządzenia."

 

 

 

§2

 

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.

 

 

 

§3

 

 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

PRZEWODNICZĄCY

Rady Powiatu Radomszczańskiego

 

mgr inż. Paweł Kamiński



  data publikacji: 24.06.2003 11:34:25   opublikował: Dariusz Staszczyk   wytworzył: Maria Ociepa