POWIAT RADOMSZCZAŃSKI
ogłasza
przetarg nieograniczony na wykonanie prac technicznych związanych z założeniem ewidencji budynków i lokali dla miasta Radomska
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami można pobrać w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Radomsku, ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, pokój 410. Koszt specyfikacji – 20,00 zł.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac technicznych związanych z założeniem ewidencji budynków i lokali dla miasta Radomska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia poniższa tabela:
Numer obiektu |
Numer obrębu |
Powierzchnia (ha) |
Ogólna liczba działek |
Ilość budynków (szt.) |
Ilość lokali (szt.) |
I |
18 |
55 |
568 |
ok. 1000 |
ok. 2000 |
II |
19 |
59 |
622 |
ok. 1200 |
ok. 1000 |
III |
25,26,29,30,34 |
385 |
1761 |
ok. 2400 |
ok. 800 |
IV |
31,32,33,51 |
502 |
1793 |
ok. 1400 |
ok.1800 |
V |
8,15 |
165 |
1875 |
ok. 1520 (zmiana numeracji budynków) |
ok. 400 (założenie ewidencji lokali) |
UWAGA ! Dane wskazane w powyższej tabeli dotyczące ilości budynków i lokali są przybliżone i mogą ulec zmianie.
Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie prac technicznych związanych z założeniem ewidencji budynków i lokali dla miasta Radomska dla jednego, kilku albo wszystkich obiektów wymienionych powyżej.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2005 roku.
Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i załączą dokumenty określone w pkt. 5 S.I.W.Z.
Kryteria oceny ofert Jedyne kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, stanowi cena brutto (z wyszczególnieniem podatku VAT) za wykonanie prac technicznych związanych z założeniem ewidencji budynków i lokali dla poszczególnych obiektów, określonych w przedmiocie zamówienia, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Miejsce i termin składania ofert Termin składania ofert upływa 11 lipca 2005 r. o godz. 1000. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach, zewnętrznej i wewnętrznej pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Radomsku ul. Leszka Czarnego 22 97-500 Radomsko Kancelaria Ogólna - pokój nr 215
Informacje na temat wadium Każdy z Wykonawców jest obowiązany do wniesienia wadium do dnia 11 lipca 2005 r. do godz. 1000.
Wadium na poszczególne obiekty ustala się na kwoty:
- dla Obiektu I – w wysokości 1470,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta siedemdziesiąt złotych);
- dla Obiektu II – w wysokości 1260,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście sześćdziesiąt złotych);
- dla Obiektu III – w wysokości 1710,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset dziesięć złotych);
- dla Obiektu IV – w wysokości 1710,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset dziesięć złotych);
- dla Obiektu V – w wysokości 480,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych).
Jeżeli oferta częściowa obejmuje więcej niż jeden obiekt, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium stanowiącego sumę wadiów na poszczególne obiekty. Jeżeli oferta obejmuje wszystkie obiekty, wówczas wadium wyniesie 6 630,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset trzydzieści złotych). Wadium można wnosić w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego. Numer konta: Bank Spółdzielczy w Radomsku Nr 73898000092007003702460004.
Termin związania ofertą Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami Do kontaktu z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego upoważnieni są:
- w sprawach formalno – prawnych – Pan Ryszard Gajda – w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 410, tel. (044) 683 – 45 – 09 wew.238;
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Pani Alicja Zbierańska – siedzibie Zamawiającego, pokój nr 219, tel. (044) 683- 08 – 79 lub 683-48-69 wew. 208.
|